קרם פנים טבעי

קרם טבעי לפנים

קרם טבעי לפנים

הטיפול בעור הפנים הוא אחד הטיפולים החיוניים. טיפול באמצעות קרם טבעי לפנים המכיל חומרים פעילים איכותיים, עשוי לחולל פלאים במראה ובהרגשה שלנו. עור הפנים הוא החשוף ביותר, יש לשמור עליו רענן, מתוח ונקי מצד אחד ולמנוע ממנו להתקמט או להיראות מוזנח מצד שני.
קרם פנים המכיל שמן נר הלילה ושמן אובליפיחה, נועדו להשיג תוצאות איכותיות שישמרו לאורך זמן על מראה עור רענן וזאת בזכות חומצות שומן וחומרים פעילים ייחודיים להם שנפרט בהמשך.
קרם פנים המכיל חומצה היאלורונית משפיע על לחות וגמישות העור, ויש לו חשיבות מרובה ביצירת מראה צעיר ורענן.
מדוע חשוב להקפיד על טיפול באמצעות קרם לפנים המורכב מחומרים טבעיים? אילו סוגים של קרמים נחשבים ליעילים במיוחד?
היכן ניתן להשיג את החומרים הטיפוליים האיכותיים ביותר? כל התשובות – בשורות הבאות.


קרם פנים נר הלילה

העור דורש טיפול ויחס טוב. קרם טבעי לפנים המכיל את שמן נר הלילה המופק מזרעי הפרח , מכיל בו ריכוזים גבוהים של חומצת שומן לינולאית וגמא – לינולאית שגופנו מייצר פחות ככל שאנו מתבגרים. שימוש במרכיב זה בקרם פנים מאפשר למיצוי שמן נר הלילה להגן על העור מאובדן לחות מסייע להתחדשות העור, בקרם פנים טבעי שמכיל את שמן נר הלילה מגן על העור מתבגר נוטה ליובש ניתן למצוא את מיצוי שמן אובליפיחה בתכשירי אמה לורה כמרכיב מרכזי בקרם יום לחות והגנה ובקרם לחות ארומטי וניל פצ'ולי משמש כקרם לילה לכל סוגי העור.
קרם פנים המכיל שמן נר הלילה
הסבר קצר על קרם וניל פצולי |AMA LURRA
קרם פנים טבעי ייחודי בעל מרקם עדין, המתאים לכל סוגי העור. מכיל תמציות צמחים אוגרי לחות ושמנים ארומטיים של שמן וניל ושמן פצ'ולי טהור. הקרם עשיר בלחות ומתאים כקרם לחות ליום וקרם לחות ללילה.
באמה לורה אוהבים מאוד שימוש בחומרי גלם טבעיים להכנת קרם הפנים הטבעי שלנו .אחד התמציות היעילות ביותר לדעת מומחי AMA LURRA הוא שמן אובליפיחה, שמן בעל סגולות ייחודיות בשימוש חיצוני . שמן זה מכיל ריכוזים גבוהים של נוגדי חמצון ונוגדי דלקת, חומצות שומן וחומצות אמינו . לשמן צבע צהוב מודגש מהחומר הפעיל החזק בשם קרטנואיד שמגן על העור ומזין אותו. לקרטנואיד יכולת הגנה על העור גם מנזקי הסביבה ,זו שמשפיעה על העור לתווח הארוך ולכן בחרנו בו להיות הכוכב בקרם פנים טבעי לשעות היום והוא קרם לחות והגנה.
קרם פנים המכיל שמן אובליפיחה
הסבר קצר על קרם יום לחות והגנה |AMA LURRA
קרם יום במרקם קטיפתי ועדין, המעשיר את העור ברכיבי לחות פעילים הנספגים היטב בעור.
החומרים הפעילים מבוססים על איכות שמן האובליפיחה, נר הלילה וחומצה היאלורונית בשילוב תמציות צמחי מרפא ושמנים ארומתרפיים,המעניקים הגנה רחבת טווח, החיונית למניעת נזקי שמש ורדיקלים חופשיים.
קרם \ סרום פנים חומצה היאלרונית
אם יש בדעתך לטפל בעור באמצעות קרם טבעי לפנים, כמו גם באמצעים אחרים, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר כבר כעת והמומחים של אמה לורה יסייעו לך להתאים בצורה המושלמת ביותר עבורך קרם טבעי לפנים, או סוגים אחרים של תכשירים לטיפול העור.
המלצה מיוחדת לכל סוגי העור הם תכשירים המכילים חומצה היאלרונית שהוא בעל כושר אגירת לחות גבוהה במיוחד . אגירת לחות OIL FREE ללא שומן .
את החומצה היאלרונית ניתן למצוא בסרום ג'ל ליחוח חומצה היאלרונית . בקרם לחות והגנה ובקרם פצולי וניל.
הסבר קצר על קרם סרום חומצה |AMA LURRA
ג'ל המכיל חומצה היאלורונית, המשפרת את רמות הגמישות והלחות בעור לאורך היום והלילה על ידי הרווייתו. מתאים לטיפול בעור יבש ובעור מיובש . סרום עדין נספג מהר ואינו משאיר ברק על הפנים. 
מומלץ לשלב עם קרם יום לחות והגנה
חזור לNews